Sängbunden

Alltså, jag har en sak jag måste berätta för er. Jag är gravid. Med schnitzel. Inte bara 1 utan 4. Godaste maten på länge, jag är fortfarande mätt som jag vet inte vad. Katie är min nya favoritkock :) 



Blev inget skumparty för min del dock. Har känt mig febrig hela dagen och whiskeyrösten är ett faktum, antingen så är det ännu en sjukdom eller så har jag upplevt min första bakfylla.. Tror på sjukdomen va? I alla fall, bestämde mig för att vara ansvarsfull och stanna hemma, vill inte bli sjuk innan Barcelona, gymmet har inte besökts på hela veckan så tänkte hinna dit imorgon innan jobbet. Kollade på "Elvis i Glada Hudik" på mammas inrådan istället. Otroligt bra dokumentärserie som alla borde se, har du inte gjort det än så finns den HÄR. Se den. Fick pappa att tåra, det händer ju verkligen inte varje dag!!

Nu kollar jag utbildningar på Studera, ska inte missa att ansöka till VT-11 om det är så att planerna inte blir som jag tänkt mig. Apropå planer, kanske ska ge er en ny ledtråd? Första hittar ni HÄR och andra kommer här:


Några idéer på hur jag ska spendera min vinter? Jag tror iofs att de flesta av er redan vet men jag har alltid tyckt om frågesporter :) Nej, nu ska jag fortsätta leta utbildningar, lyssna på bra musik och snart krypa ner under täcket, blunda och sova som bara jag kan :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0