Frustration på hög nivå

Gårdagens inlägg uteblev då jag och mitt modem inte kommer alltför bra överens just nu. När jag äntligen fick modemet att visa rätt lampor i mer än tio minuter så dog datorn på grund av överhettningen. Då la jag ner, gick ut och gick istället och kom hem med lite mindre aggretioner och fruktansvärt många fler skavsår.

I vilket fall, idag ser vårt samarbete bättre ut, mitt och modemets alltså. Kom hem från jobbet för inte så längesen, svettig och god som vanligt numer. Gjorde ett försök att gå på stan (fick ju lönen igår) men värmen och min för tillfället rätt så negativa kroppsinställning (oroa er inte, jag har min vecka så det hör till) gjorde att jag gav upp jävligt fort. Vilket iofs är bra, måste hålla i slantarna!

Igår mottog Camilla Ekehov nämligen ett besked som blev avgörande för den kommande framtiden, kan inte avslöja vad än men jag kan säga att jag är glad! Kanske ska göra det här till en rebus. Jag slänger upp en bild, ni får i era tysta sinnen gissa och när det närmar sig och är officiellt så kan jag berätta mer :)

Fick ni något att tänka på :) Nu ska jag köra lite pilates här på köksgolvet och sen försöka jaga tag i Åsa, hon har lovat att äta sushi med mig ikväll och jag har galna cravings!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0