Skitungar och träning

Kan ju ha världens sötaste systerbarn! Lekte flygplan med Edwin till benen värkte och Tone skrattade bara jag blåste lite luft på henne :) Underbara, fattar inte att jag inte är där oftare.. Ändring på det!

Hann även med ett besök på Måbättre idag, fick ett enormt träningssug efter en artikel igår. Det handlade om att träna som en karl med hantlar och lösa vikter, det som jag älskar mest! Så jag bestämde mig för att jag faktiskt har råd att unna mig lite träning. Imorgon är det medlemsrådgivning med Ulrika (kul att gå på rådgivning fastän jag tränat där i vadå? Lite drygt 2 år?) och sen jävlar ska här tränas!

Har ni hört mig säga det förut eller? Men nu SKA jag!

Lägger upp lite bilder från Gekås och fortsätter med jobbet istället..



Frukost när vi kom fram, kul att Tone sitter själv redan!

Stark som få :D


Kommentarer
Postat av: Faster

Hur go, glad o söt är hon?

2011-09-23 @ 23:41:59

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0