GEKÅS!!

Har ju glömt att berätta, vi ska till Ullared och Gekås imorgon!! 02 inatt lämnar vi i Fredriksberg :)
Inköpslistan skulle kunna göras lång men tyvärr är jag ju inte gjord av pengar.. Jaja, det får väl lånas om jag hittar allt för mycket! Det blir jag, Tobias, Syrran, Tone och Petra som åker den här gången, ska faktiskt bli riktigt roligt! Varken Tobias eller Petra har varit där förut så vi får väl se hur de reagerar.. Jag tycker ju det är riktigt kul att vara där, tvivlar  dock på att jag kommer kunna lura med mig Tobias fler gånger :D

Så nu ska jag packa matsäck och städa iordning det sista här hemma sen drar vi mot Fredriksberg!
Önska oss lycka till :)

Kanske inte är såhär glada i varandra efter imorgon?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0