25 september 2011

Helt sjukt trevligt igår! Jennie, jag och slutligen även Pär förfestade här hos mig och Tobias, medan de andra karlarna var på grabbkväll. Helt fantastiskt att Pär valde mig och Jennie framför grabbarna, han fick även lära sig fördelarna med tjejfester :) Ja så länge det är med rätt tjejer eller hur var det Pär? Trevligt var det i alla fall, så skönt att ha Jennie hemma igen! Några månader här hemma säger hon, jag hoppas på många!

Idag har jag en premiär att gå på. Premiär som hockeyfru som Tobias säger. Nästan lite nervöst :)
Ska bli kul i alla fall, Tobias lag har sin första match, alltså är det hans första match som tränare! Håller tummarna!!

Sen kanske det blir mat med massa folk hemma hos oss, bara jag orkar ta tag i disken först.. Suck..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0