23 september 2011

Det är gjort, jag är nu åter inskriven på MåBättre! Första träningspasset är bokat till imorgon :)

Tidningsartikeln som sporrade mig..

För övrigt så är jag uppe sjukt tidigt för att vara jag nu för tiden. Har blivit lite av en sjusovare.. Förstår fortfarande inte varför man säger sjusovare egentligen när det är svintidigt att gå upp klockan sju? I alla fall. Sitter vid kökbordet och har lovat mig själv att plugga och börja med första uppgiften på marknadsföringen, så det är dagens agenda.

Jobb i restaurangen ikväll sen väntar ledig helg, kan inte bli annat än bra!! Skulle åkt till Karlstad och Felicia men ekonomin måste nog få återhämta sig lite först.. Får bli en annan gång, det är ju inte alltför långt dit trots allt :) Istället blir det kramkalas hemma för ingen mindre än JENNIE kommer hem för ett obestämt tag igen imorgon!! SOM jag längtat! Vin, öl och tjejsnack planeras!

Plugg var det ja..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0