19 september 2011

Skönaste tolv timmarnas sömn någonsin.. Eller ja, sov väl kanske inte tolv timmar men nästan i alla fall, och välbehövt var det! Kände mig lite halvt krasslig igår, idag har jag lite ont i halsen men det ska nog botas med lite mer sömn :) Ska bara försöka organisera in mina kläder i garderoberna först. Just nu ligger de i IKEA-kassar och tvättkorgen fast det är rent så.. Usch, hatar att sortera kläder!

Återkommer senare idag, på lediga dagar kan man blogga hur mycket som helst :)

Hade gärna spenderat dagen i en solstol istället..

PS. Kolla paddan i bakgrunden!! Inte sett henne förrän nu :P DS.

Kommentarer
Postat av: Faster

Hmmm....Tänk om paddan varit jag eller mor? Sizen är ju ungefär densamma.

2011-09-19 @ 14:40:12

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0