18 september 2011

Sjukt mycket jobb, svårt att blogga då tyvärr.. Det här är verkligen ett beroende jag inte tänker sluta med, bara så ni vet!

Ja helgen i alla fall, jobb som sagt.. Gjort några dubbelpass, pendlat kanske 50 mil om inte mer och förhoppningsvis tjänat någon krona i slutändan. Har även hunnit med att träffa mina underbara Stockholms-brudar Annacarin och Karin. Snyggaste tjejerna man kan hitta!
De fick sig en lägenhetsvisning och en liten uppdatering om läget, sen blev det en sväng på lobbyn innan det var dags för sängen igen.
Synd att det bara blev ett kort besök den här gången men nu planeras det en resa till Stockholm hyffsat snart i alla fall :) 


En bild från Barceloooona :)

Nu sitter jag hemma i lägenheten med min man, har fått en sjuhelvettes söndags-middag serverad och behövde som vanligt inte lyfta ett finger.
Jag passade istället på att ta mig en tupplur i badkaret medan han lagade maten, rättvis arbetsindelning om ni frågar mig :)
Nu ska jag mysa ihop mig och somna här på soffan tänkte jag, hoppas ni haft en bra helg också!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0