11 september 2011

Sjukt att det är 10 år sedan terroratentaten i USA. Jag kommer ju till och med ihåg var jag var, i TV-rummet på kvartersgården i Fredriksberg. Vi satt väl och kollade på en film eller nåt program (antagligen Bullen) när de avbröt sändningarna. Sjukt är det..

Jobbade på Säfsen idag, bara jag och Eva i receptionen så det var faktiskt en hel del att göra. Ska bli riktigt roligt att jobba där i vinter, känner mig som hemma fastän det är massor av saker att lära sig! Skönt att hålla sig lite i Fredriksberg också :) När jag kom hem till lägenheten var maten nästan klar, precis så jag hann slänga mig in i duschen innan vi åt. Kan nog vänja mig vid det med :)

Har också hunnit med ett besök hos Sofia F, på onsdag ska jag vara hundvakt åt hennes franska bulldog för första gången! Ska bli sjukt roligt att ha hand om en hund igen, även om det bara blir någon timme de dagar jag inte jobbar. Då har jag en bra anledning för att ta mig upp ur soffan också! 

Håll tummarna för att det går bra, hon är verkligen hur söt som helst!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0