10 september 2011

MIGRÄN!
Skulle jobbat i restaurangen på hyttan ikväll men mamsen fick ringa och sjukanmäla mig. Har jag sagt att jag är 23 förresten?
Men tack mamsen, imorse var jag verkligen inte kapabel att ringa själv. Nu är det bättre dock, har fått fullständig service av Tobias hela dagen! Införskaffat migrän-tabletter, lagat bli-frisk-kyckling-och-nudel-soppa, köpt och matat mig med choklad, stoppat om mig i sängen,
klappat mig på kinden och allt sånt där man vill ha när man är sjuk. 

Nu sitter vi och myser i soffan, kollar Notting Hill på trean och har ätit alldeles för mycket godis.
Migränen är över för den här gången och imorgon är det återigen jobb som gäller!

Hoppas ni får en bra lördagskväll, jag ska spendera resten av min på soffan för att bli helt frisk från det här!

Har jag sagt att han är bäst i världen?

Kommentarer
Postat av: Faster

Du vet väl att choklad kan vara migrän-utlösare. Säjs det.

Kramar

2011-09-10 @ 22:33:05
Postat av: Faster

Hälsa den goe.

2011-09-10 @ 22:34:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0