Vettigt ja..

Nej, jag har redan ledsnat på den här dagen.. Vädret är hur konstigt som helst, ena stunden regnar det och andra stunden skiner solen. Dessutom är det kallt, var tog vårvärmen vägen? Nu sitter jag på kökssoffan i mjukisdress OCH morgonrock, trots det känns näsan som en liten isbit!
Kanske håller på att bli sjuk?

Lite har i alla fall uträttats, bland annat blev det ett besök hos faster och farbror Micke och återlämning av skidorna som jag lånade med mig till Österrike (ja de har stått i fodralet i källaren sen jag kom hem..). Gjorde lite roliga källar-fynd,
hur kommer det sig att alla andras källare alltid är roligare än ens egna? 

Saker från Mickes glory days?

Och så hittade jag bilden som jag kan tycka mest om i hela världen:


Nu ni tänker jag begrava mig på soffan och så får den här dagen snart ta slut..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0