Spridda skurar

Underbar dag idag! Hann med en fika hemma hos bästa farfar innan staden (gubben fyller ju 85 idag!)!

(Bild från en annan dag men söt är han iaf!)

Väl framme i stora staden Ludvika så blev det sushi-lunch med Emelie, Jennie, Malin och KG. Har inte ätit sushi sedan sist jag var i Salzburg så det var ett kärt återseende. Har dessutom aldrig tyckt om sushin i Ludvika men den har fan blivit bättre, kommer bli ett stående lunchställe! Fikades sedan vidare på Engel med ovan nämnda damer samt Karl-Anton, innan jag och Emelie gjorde lite nytta.

Ett besök på MåBättre och jag och mor är inplanerade för en gym-visning imorgon. Lillan fixade gratis prova-på, gäller att ha rätt kontakter :) Så ja, imorgon ska jag leka gyminstruktör! Planen är att mamsen INTE ska fastna i någon maskin.. Kommer gå skitbra :D
Tog oss även ett besök på hotellet där det var lite personalbrist, så nu ska jag jobba förmiddag imorgon (förstår inte vad jag fortfarande gör vaken, bror hämtar mig klockan sex!!). Lyckades även byta bort ett pass i sommar som jag försökt blivit av med sen jag fick schemat! Skönt att ha det avklarat!
Innan hemfärd tog vi en tur förbi Coop Bygg, införskaffat virke och har ikväll påbörjat reparationer av farfars sittbänk. Blir en fin födelsedagspresent så snart den är klar! Dock så började det regna efter att första plankan var bytt, varav rubriken.. Få se hur lång tid det kommer ta att byta de där 6 ynka plankorna egentligen..

Nej nej usch, nu ska här sovas!! God natt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0