Maj 5, 2011

Jag behöver vekligen komma in i det här med att jobba tidiga morgnar och att pendla, har varit död ända sen jag kom hem :P Lämnade skogen vid 6 imorse, jobbade mellan 7-15.30 och sen hann jag med ett besök hos syster och mina monster innan jag kom hem till Fredriksberg igen vid 18-tiden. Lång dag indeed! 

Så ja, planerna med att röjja upp i familjens gym gick åt helvette, jag somnade på soffan så fort jag la ner huvudet på soffkudden.. Dumt att ens lägga sig i första taget men vad fan, lite trött får man vara första veckan tillbaka på jobbet! Fortsätter kvällen framför TVn med päronen, får bli lite mer aktivt imorgon istället. Kanske skulle börja dagen med en cykeltur?

Mosters favoriter

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0