Back from the dead

Hej hopp!

Så, då var jag återigen installerad i mitt gamla rum, väskan är uppackad och ja.. I'm back.. Hade tänkt att uppdatera om vad som hänt på senaste, men så kom jag på att det egentligen inte hänt så värst mkt. Sista veckan i BG så blev det en visit i Salzburg, avslutningsmiddag med Shirley Clamb som paus-underhållning, lite festande och fullständigt kaos på avresedagen. För lång historia för att dra nu.. 

Har ju varit hemma i lite drygt en vecka nu. Tog älsklingsbilen ner till Göteborg i onsdags för avslutning med STS, middag och festande. Otroligt trevligt! Har inte så mycket bilder men ska se om jag kan få tag på några :) Japp sen fortsatte färden ner till Lund och valborg med bästa Malta-tjejerna! Nog för att det fattas några men jävlar vad kul det var att ses igen!! Det är helt sanslöst att vi fortfarande funkar så bra ihop trots att vi inte setts på nästan ett år! Har inte direkt nå bilder alls därifrån men telefonen både dog och försvann men jag vet en som har så det kommer det med :)

Ligger och kollar på film med mamsen så får fixa mer uppdateringar imorgon!

Här kommer iaf bilder från Salzburg för det har jag :)



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0