17 Maj 2011

Grattis alla norska vänner på er nationaldag!

Idag började lite sådär.. Jag kom hem rätt sent från en filmkväll hos bror igår, men ställde ändå klockan på halv nio för att komma upp i tid och göra något av dagen (tänkte ta igen eftersom det inte hände så mycket vettigt igår..). När gick jag upp ur sängen? Närmare halv tio och mest för att pappa tvingade mig.. Det är kallt och tråkigt väder ute, inte alls motiverande att gå upp ur sängen!

Men men, dagen har i alla fall redan blivit bättre. Frukosten är intagen och jag är åter nedbäddad i sängen, dessutom ringde finaste Emelie nyss och meddelade att hon tänkte göra mig sällskap här ute i skogen idag :) Wohoo! sa jag då och så planerades det genast in ett bastubad! Och så fick jag sms av min Matilda att hon är i stan så henne ska jag också träffa innan helgen är slut!

Därför måste jag nu plugga lite (ja jag ska plugga en sommarkurs..) innan min rocker kommer hit vid två :D

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0