Bilder från torsdag

Här kommer första lasset med bilder.. I bilen på väg ner till Göteborg var det fullt med mys :) Karamell-bussen var överfylld med kärlek, och öl! Trevligt var det och jag siktade som vanligt på att sitta på alla platser i bilen. Misslyckades lite eftersom Malin blir åksjuk och hade första tjing på passagerarsätet hela resan :P



Framme i Göteborg inväntade vi en lagomt sliten kusin Sara (som för övrigt har startat en ny blogg HÄR) innan vi intog Liseberg! Tyvärr så var både Atmosfear och Höjdskräccken stängd på grund av tekniskt fel, men vi var inte alltför arga över det!



Vi kom fram till Varberg någon gång på torsdag eftermiddag, tömde bussen på både packning och kärlekspar och sedan åkte jag ut till Kääl och Väröbacka. Där var festen i full gång och när jag äntligen fick med mig mina passagerare i bilen var fyllan total (hos alla utom hos mig då :P )! Kalle K fixade ihop en välbehövd köttbit till mig och sedan var humöret på topp och magen nöjd :) Sov som en gris måste jag säga!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0