7 juni 2011

Om jag är nervös? Nej.. eller? Lite kankse.. Haha klart jag är nervös! RESFEBER!! Förstår inte hur det går till egentligen, jag som har rest så pass mycket nu borde väl vara van? Springer runt här hemma som en yr höna och slänger kläder och skor kring mig! Oroar mig för vad som kommer glömmas bort (ja nu är det inte ens om längre, jag vet att något kommer ju bli kvar hemma..), var passet är, om jag kommer få in nå pengar innan vi åker osv osv osv.. Usch, bara jag kommer iväg blir det bra! 

Måste packa klart väskan nu, ska bjudas på lunch hos syster i Västansjö och sedan är det lite jobb ikväll innan semestern börjar på allvar :D

Snart kommer jag ligga och pressa på en strand igen!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0