23-juni 2011

Jag avbryter pluggandet med lite facebookande och bloggande, när jag egentligen borde jobba? Men men, det är väldigt lugnt på hotellet såhär dagen innan midsommar. Lite folk i restaurangen ändå, men det fixar Gottfrid själv så jag sitter här och sliter mitt hår över matten.

Idag har det funderats en hel del på framtiden faktiskt, ska jag bli seriös igen? Söka ett jobb som jag hade dödat för om det hade varit 2009 nu, eller ska jag bara lämna landet till hösten och söka nya äventyr? Skönt det vore om sådant bestämdes åt mig.. Jag vet ju att jag trivs när jag är borta, men det är samtidigt otroligt skönt att ha Edwin och Tone bara en timme bort, mamsen och papsen en trappa upp och underbara syskon som alltid ställer upp precis utanför dörren.. 

Tips någon, hur ska jag göra?

Finns det annat som håller mig hemma?

Nu ska jag göra ett nytt försök med matten, och ladda upp bilderna från Barcelona här på bloggen också!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0