30 juli 2011

HERREGUD!
Mina kära vänner, sommaren är snart slut.. Shit vad tiden går fort!

Och som vanligt får jag väl börja med att be om ursäkt (gör jag så mycket annat i den här bloggen egentligen?). Skulle lagt upp bilderna från Norge och fortsatt ladda upp bilderna från Barcelona (har verkligen HUR många bilder som helst!) men det har bara inte hunnits med. När jag inte jobbat har jag försökt vara social med vännerna, eller rent av somnat som ett litet barn av ren matthet.

Hade så många planer för den här sommaren, det var inte riktigt tänkt att jag skulle jobba såhär mycket..
Men men, nu är det ju så och lika bra det för snart står jag här utan jobb. 11 augusti gör jag sista passet för sommaren, sen dröjer det ju några månader innan vintersäsongen drar igång. Som det ser ut nu så kommer jag vara på Säfsen Resort i vinter också, trivs förvånansvärt bra med att vara tillbaka där faktiskt. Receptionen och kanske någon extra tjänst i skidbacken? Vi får se helt enkelt..

Är på jobbet nu, slutar klockan 15 och då bär det av mot Fredriksberg igen.
Takrenoveringar och sy-junta står på schemat, till kvällen ska det nog hinnas med lite saft- och gelékok också :)

Återkommer!


Hittade 2 helt underbara bilder från valborg i Lund, älskade Amanda <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0