25 juli 2011

Många dagar mellan inläggen tyvärr.. Det har som vanligt mest jobbats, jag har fyllt år (wohooo!) och så har det faktiskt festats lite i helgen :D För första gången på sen midsommar så blev det en utegång för fröken Ekehov och den hette duga vill jag lova! Bubbelbad hos Jennie, god mat och en del dricka slutade med en och annan minneslucka, och väldigt konstigt beteende från mig själv som jag inte ens jag förstår..


Underbara tjejer :)

Nu ser jag fram emot 2 helt lediga dagar, på RAKEN! 2 dagars sammanhängande ledighet innebär semester, så efter jobbet idag packas bilen och så lämnar jag och Tobias landet, Ska besöka vårt vackra, och tragedi-drabbade, grannland! Fredrikstad, Dröbak och Drammen, here we come :D


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0