21 juli 2011

Så var det här halvårets migränattack avklarad.. Jo ni förstår, jag får migrän ungefär en gång var sjätte månad, och det slår ut mig fullständigt! Hade en jätte trevlig kväll med Emelie i måndags, kom hem och kollade lite på datorn, bloggade osv och allt var frid och fröjd. Tror det var vid 2-tiden som jag vaknade upp med huvudvärken från helvettet! Kräktes och mådde allmänt skitdåligt resten av natten men tog mig ändå till jobbet vid 07 igår. Som tur var kom Felicia och bytte av mig efter bara 10 minuter, vilket var rätt så precis vad jag klarade av..

Idag är det helt ok igen, har lite av en normal huvudvärk men det är fullt överkomligt.
Sitter på jobbet i skogen, läser H&M-katalogen och hjälper vår holländska praktikant. Skoj skoj :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0