19 juli 2011

Ja så blev jag gräsänkling skulle man kunna säga. Så blev det officiellt här med; det ter sig inte bättre än att Camilla har gått och skaffat pojk.
Och nöjd med han är jag också, ibland så mycket att det chockar lite..

Nog om det. Sitter på jobbet och gör inte mycket vettigare än att bloggar, letar nya jobb och kollar på tatueringar (är det så att någon arbetsgivare läser detta så kan jag endast göra dessa inte så viktiga saker just för att jag gjort allt som ska göras under det här passet och förtjänar därför en paus..). Älskade Kaka har tatuerat sig idag så jag är galet sugen på att få göra min nästa! Har en tid bokat den 16e augusti, och väljer mellan att göra en kompassros på höften eller en pinuppa på underarmen.. Tankar om det? 



Eller..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0