18 juli 2011

Hur många dagar på raken kan man vakna upp och önska att det bara är att stänga av väckarklockan?
Just nu ångrar jag bittert att jag tagit på mig så mycket jobb de här sommarmånaderna, men antar att det är en del av vuxenlivet? Måste försöka få till min vardag igen, skaffa ett jobb jag trivs med, en lägenhet kanske och någon stabilitet? Just nu är det mest jobb, jobb och jobb. Och syns gör det med, är blek som aldrig förr! Enda positiva är att alkoholintaget har minskat drastiskt, vilket är bra för både kropp och själ!

Sitter på hotellet med linimentplåster på axeln, 2 alvedon i magen och snart ser jag ljuset i slutet av tunneln vad gäller frukosten.
Hungrig som en varg är jag!!

Har förresten lyckats fixa till mig 2 lediga dagar på raken nästa vecka, något tips på en bra och billig Sverigesemester?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0