8 augusti 2011

Gratulerar drottningen på sin namnsdag!

Bara en vecka kvar till ledig dag! Kanske inte har sagt det men det har ändrats lite med jobbsituationen. Fick några extra pass på hotellet så nu jobbar jag 13 dagar i sträck, istället för de 7 dagarna jag hade räknat med från början :P Jaja, det är pengar och pengar är det dumt att säga nej till..

Igår kväll gick jag och Jennie på Chinatown och åt tre thailändska (?) små rätter, otroligt gott var det och sällskapet var riktigt trevligt som vanligt. Inte långt kvar nu tills hon lämnar landet för nya äventyr så jag får passa på att umgås med henne så mycket jag hinner!
(Vilket, på grund av våra scheman, ändå blir alldeles för sällan!)



Efter jobbet idag blir det förhoppningsvis lite lägenhetsinspektering, sen ska jag sova middag som aldrig förr!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0