19 augusti 2011

Trött trött.. Var inte lätt att ta sig upp ur sängen imorse inte, men det hade väl varit skamligt att hoppa över sista dagen på jobbet?
Gör sista schemalagda passet på hotellet, håller tummarna för att det ramlar in lite extra ändå under hösten. Vi får väl se..

Fortsätter att söka jobb för fullt, men inte är det lätt inte.. Har sökt jobb sen juli och har fortfarande inte ens blivit kallad till intervju.
Antingen så saknar jag utbildning, eller så har jag inte rätt erfarenhet trots att jag jobbat sen jag var 15.

Borde inte jag vara väldigt aktuell att anställa till ungefär precis vad fan som helst?



Skulle inte ni anställa mig!?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0