18 augusti 2011

Kommit in i varannan dag köret :P Kommer bli bättre så snart jag fått tillbaka min telefon, blir så dåligt med bilder utan den.
Visste ni förresten att jag glömde kvar min vanliga kamera i Lund när jag var där på valborg? Hade jag inte en aning om :P

I alla fall. Igår var också en ledig dag (första veckan med 2 lediga dagar på hur länge som helst!) så jag passade på att sova hyffsat länge. Väcktes vid tio och då fick Tobias för sig att vi skulle åka till IKEA. Varför inte tänkte jag, överlycklig för att han faktiskt ville åka dit självmant :) Tog lilla Ruffen till Karlstad för några intensiva timmars IKEA-spring. Kom ut 1500kr fattigare fastän vi egentligen inte köpte något alls väl?
(Ska visa när jag fått kamera vad det blev..)

Sen på kvällen var det dam-kväll på planeringen. Jag, syrran, mamma, faster, Petra, Cilla och Skidskole-Carro åkte in till Pärlemor här i Ludvika och pysslade, drack vin, åt god mat och snackade skit. Otroligt trevligt så nu har vi bestämt att det ska bli tradition av det. Jag lyckades bli lite full mellan pysslandet men det gick rätt så bra ändå. Knåpade ihop 3 armband och 1 örhänge, ska också visas när jag har tillgång till kamera igen.

Så nu då, är på jobbet och ska snart ta tag i mina kommande studier.
(Visst ser ni, ska plugga i höst och kurslitteraturen har kommit, nu är det bara att bli seriös igen :) )


Lägger upp lite bilder på favoritplatsen i brist på annat..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0