16 augusti 2011

Dålig uppdatering jag vet, jag som hade kommit in i ett bra "flow" .. Ledig dag igår så jag kände inte för att ens kolla på datorn (vilket jag annars gör hela dagarna på jobbet). Åkte till Borlänge och Falun med Tobias istället och mös runt lite, tjockade till oss på Max och spenderade en hel del tid på Kupolen utan att det gick åt en endaste krona :) Duktigt va?

Idag sov jag länge, hade huvudvärk hela dagen igår så inatt har jag sovit lite sådär.. Tydligen så har jag inte varit lättaste sovsällskapet inatt, ibland kallfrusen och ibland svettig, men Tobias har snällt tagit hand om mig..
Ska han få göra inatt med för den här huvudvärken har jag dragits med hela dagen..

Nog om det, ska lämna över till nattvakten och slänga mig iväg mot skogen!
(Fan så jag längtar tills det är slut med det här pendlandet ett tag!)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0