14 augusti 2011

Gick sådär med supandet igår. Blev fyllechaffis åt Emelie och när jag väl kom tillbaka till stan var klockan redan halv ett.
Kändes inte så aktuellt att börja dricka då.. Får bli en annan gång, september kanske?

Skämt åsido, nu är det faktiskt inte långt kvar tills mina schemalagda arbetspass är slut. Nästa söndag är det sista arbetsdagen som det ser ut nu, och sen tänker jag faktiskt vara ledig några dagar! Då är det redan 21 augusti och förhoppningsvis bara 9 dagar kvar tills vi får lägenheten, hade tänkt hinna gå igenom alla gamla flyttlådor, sortera och rensa i garderoben och göra iordning mitt nuvarande rum till ett gästrum. Finns alldeles för många rum hos mor och far som bara blir till akut förvaringsrum så jag tänkte fixa det här ordentligt för att undvika ännu ett sånt rum :)



Finns ju lite grejer att gå igenom..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0