13 augusti 2011

Grattis farbror Micke på födelsedagen!

Nu snart är halva arbetsdagen avklarad! Är så sugen på ledig dag nu så jag vet inte var jag ska ta vägen..
Läser bilagor och lyssnar på musik, inväntar lite folk till lobbyn. Hallå?! Var är alla? Vi har faktiskt ÖPPET!

Annars har idag varit en sjukt bra dag. God frukost och fint sällskap på Hammarbackens loppis. Köpte inget men Tobias fyndade tallrikar han tyckte om (ska visa när jag har en kamera igen..) och så köpte han blåbär, mums! Var helt sjukt många bärförsäljare där faktiskt, hinkar i massor med blåbär, lingon och kantareller. Vill också hinna ut i skogen och plocka lite själv, men det får nog bli ett annat år vad det verkar.
Goda var blåbären iaf :)



Efter det blev det lunch på Gallerian för andra dagen i rad nu. Har aldrig ätit där förut men maten är riktigt god om än lite tråkigt upplagd. Unnade mig en halv öl i solskenet också, för visst skiner solen nu när jag jobbar.
Tobias och pojkarna dricker sig redlösa, vilket jag också tänker göra när jag slutat. Ett glas vin sen är väl det klart?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0