11 augusti 2011

Nej jag glömde inte bort att skryta, men det hanns liksom inte med.. Men nu så!

I förrgår så bestämde sig Tobias för att skämma bort mig lite genom att laga middag. Jag ville ha nåt med räkor och det blev det :) Inte nog med att bästa kocken lagade mat åt mig, jag fick ligga på soffan och slökolla TV (som inte har hunnits med på hela sommaren!!) och slumra lite! När jag vaknade luktade det supergott i hela huset, så jag masade mig ner och tänkte att jag skulle kunna hjälpa till att duka i alla fall. Icke, det var OCKSÅ redan gjort! Maten var färdig och vinet kallt, och det var utan tvekan det godaste jag ätit på länge!!


Det blev pasta med vin/gräddsås och handskalade räkor, ska nog ge er receptet sen nån gång :)

Nu har jag skrytit färdigt, i alla fall för den här gången!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0