Venedig

Okej, så jag tänkte redogöra för vad som hänt de senaste dagarna. Under nattbadet på felsen i lördags fick jag frågan om jag ville bli med till Venedig över en natt. Kan inte säga att jag var svårövertalad :) Fixade ledighet och pengar och i söndags bokade vi biljetterna, lite lagomt spontant. Lämnade Bad Gastein 05:04 i måndags, först tåg 1 timme sedan buss i 4 innan vi var framme 10:20 i Venedig. Här kommer bilder från dag 1 så uppdaterar jag igen senare med resten, tar år och dar att ladda upp bilder!

Det kan vara så att jag har kort på varenda bro i den här staden :)



Massor med broar och fina italienska kvarter! Gick hela dagen och på det här två dagarna har vi sett hela Venedig! Ska fixa en karta lite senare ska ni få se :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0