Tillbaka

Ok, jag är tillbaka och jag är det på svenska. Idag är det bara 2 veckor och 5 dagar kvar tills jag är hemma i Sverige igen och helt ärligt orkar jag inte skriva på engelska längre. Måste ju komma in i svenskan nu ju :)

Den senaste veckan har varit väldigt bra men lite av en bergochdalbana vad gäller händelser och känslor. Därav min välbehövda paus.. Det är egentligen inget att skriva om här, blir det nåt av allt så kanske ni får reda på det i efterhand. Hade tänkt ge er en snabb update egentligen men så fort jag börjar skriva kommer jag av mig, så ja det är nog lika bra att låta bli.

Vad jag kan berätta är att jag träffade Katie från Malta förra ondagen! Hon var hemma i Österrike på en veckas semester och den här gången lyckades vi planera ihop en heldag tillsammans i Zell am See. Hann dock bara med H&M och ett snabb-besök hos hennes mamma i Saalfelden innan telefonen ringde och jobbet kallade mig tillbaka till Bad Gastein. Så jävla typiskt! Det var i alla fall skönt att träffa henne och få prata med någon utanför den här byn en liten stund, och jag ska verkligen försöka ta mig till Malta i sommar!



Fyndade en del på H&M också men det visar jag senare :) Har även lyckats fucka upp designen på bloggen men det ska komma en ny under dagen. Som sagt, I'm back! Nu ska jag ta tag i dagens arbete (som kommer ta mig ca 30 min) och sedan försöka fixa designen på den här..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0