Testamente

Dagens byte av gäster har gått väldigt smärtfritt, runt 80 gäster har anlänt hit till Bad Gastein denna lördag. Som mest har vi haft nästan 900 gäster på en vecka, så man kan säga att det minskat drastiskt! Vilket, som jag skrivit tidigare, innebär mindre tid på kontoret för min del :)

Håller på att förbereda allting så att jag kan åka hem den 23/4 som planerat. Eller ja, avsluta kanske jag ska säga. Jag ska rensa min mapp på datorn som är fylld med alla listor jag gjort under säsongen, kontrollera så att alla mallar stämmer, rensa i pärmar och framför allt, skriva mitt testamente och manualer! Testamentet är ett dokument som innehåller en beskrivning av tjänsten, samt bra tips och råd till den som tar över efter mig nästa säsong. När jag kom hit till BG så slängdes jag in i tjänsten på en gång och fick lära mig väldigt mycket efter hand. Min tanke nu är att den som kommer nästa säsong ska slippa den stressen, jag var ju faktiskt på väg att åka hem flera gånger :) Så, det är väl lika bra att fortsätta!



Mitt skrivbord som det såg ut när jag kom och som det ser ut nu


Hoppas er lördag är bra!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0