Shoppat

Att kliva in på H&M i Zell am See var ju som att besöka himmelriket igen. Det var verkligen längesen som jag kände att jag skulle kunna ta med mig varenda plagg på H&M med mig hem! Våren/sommarens kollektion är ju helt underbar, och passar mig perfekt! På torsdag åker jag och Antonia till Salzburg och då ska fyndandet fortsätta :) Det här fick bli med mig hem förra veckan:


En söt puderrosa t-shirt som är transparent i ryggen, 10 euro.

Nya tygskor, 9.95 euro.


En beige stickad tröja att ha ute på sommarkvällarna! 7 euro.

Köpte också en ny resväska eftersom att min sprack på vägen ner hit. Det lilla kalaset gick på 70 euro så därför blev det inte alltför mycket shoppat i övrigt denna gången.. Men som sagt, på torsdag blir det Salzburg!

Förresten, hittade också en ny favoritring på SPAR för någon dag sedan som blev min för 3.95 euro:



Kommentarer
Postat av: mamsen

Jösses vilken fläta ! långhårig du har blivit ...

Kram

Mums

2011-04-05 @ 00:34:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0