Harry Potter

Igår var det myskväll i huset, vi är ju bara 9 ungdomar kvar här i BG nu så det är lättare att hitta på saker. Några käkade tacos, jag gjorde chokladbollar och sen blev det film i loungen. Senaste Harry Potter-filmen (var det sjuan tro?) kollade vi på, alla somnade minst 1 gång under filmen utom jag och Rebecca.. Vilket är lite konstigt med tanke på att vi hade i alla fall 3 HP-nördar bland oss.. Är det bara jag eller? Jag har aldrig fattat grejen med den här förbannade Harry Potter och hans runda glasögon.. Tur att chokladbollarna var goda iaf!

En annan sak värt att berätta; det har snöat här i 2 dagar nu. Har jag sagt att jag vill hem?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0