Glömsk? Jag?!

Fan vad jag lovar saker och sen glömmer bort.. Jaja, bilder på införskaffat i Salzburg får vänta. Det blev iofs inte så mycket; en till stickad poncho att ha i sommar, underkläder och en jävla massa salvor (har aldrig haft så torr hud innan!!). Tror inte det blev mer än så.. Skrev ju att jag hade överstigit min budget också, men i själva verket så hade jag satt in pengar på mitt sparkonto som jag sedan glömt bort :P

Någonting som jag fortfarande letar efter och aldrig lyckas hitta är den perfekta jeansskjortan. Ida hade en som jag lånade rätt så mycket på Malta och Antonia har en här som är helt perfekt! Vill också ha så letandet fortsätter! Hittar ni på någon som ser ut som den nedan får ni gärna höra av er!



(Galet osmikrande bild men det är väl bara att inse, några extra kilon har det blivit under säsongen..)

Kommentarer
Postat av: Ida

När du kommer till Sverige får du låna den igen :)

2011-04-09 @ 20:45:49
Postat av: Tina s

Jag har en mycket liknande hemma i garderoben som jag använt en gång, du får gärna kika på den när du kommer till frbg, hade ändå tänkt slänga upp den på tradera :)

2011-04-10 @ 15:14:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0