Dirndl.. igen!

Är tillbaka på kontoret efter en middag med större delen av HK i Sverige. De är här på vad oms på sommaren kallas en "Dröm-resa". Det innebär buss från Sverige till Bad Gastein via Berlin och Prag (vad jag vet, det kan vara fler ställen också..), några otroliga dagar på buss med massor av upplevelser och guidning! Jag skulle åka på en om jag fick, kankse blir det en under sommaren :)

Jag har precis bytt om från Dirndl till julaftons-klänningen och nu är vi påväg till kulan för en kväll som inte kommer ta slut förrän imorgon bitti! Tar med mig telefonen så klart, förhoppningsvis blir det massor med bilder under kvällen :)



Safe cards men snyggt är det :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0