Valresultat

Behöver jag ens nämna att pannkakorna igår blev svingoda? Åts med banan, mango, nutella och givetvis massor med sirap. Tur att man inte äter den där skiten varje dag alltså, årets kaloribomb intagen. Valvakan var ju sådär, lite konstigt att ett parti som SverigeDemokraterna tagit sig in i riksdagen, men det visar väl de andra partierna att de gör något väldigt fel. Jag är definitivt inte insatt så jag ska inte uttala mig politiskt överhuvudtaget, men nu är det nog dags att börja sätta sig in i det här så att jag kan vara med och påverka nästa gång. 

Vaknade alldeles nyss, halsont jo jag tackar ja.. Hur fan går det till? Måste slänga mig iväg till jobbet nu sen blir det raka vägen till apoteket och en jävla massa mediciner! Hoppas ni haft en bra helg!

Provade Panorama-funktionen från Poolhusets altan, riktigt rolig!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0