Vadå generalstrejk?

Klyftigt Camilla, bra att boka en resa dagen efter att hela Spanien går i generalstrejk.. Bara att hålla tummarna för att de löser sina problem fort som fan! Strejken börjar 29e, jag åker 30e. Ni har 1 dag på er!

Varit ute på morgonpromenad med Katie, en av tjejerna från jobbet. Hon har flyttat in på 3e våningen i vårt hus så nu har jag lovat att försöka få med henne ut på promenader lite då och då :) Givetvis fick jag skavsår på köpet, mina nya springskor (som varit riktigt snälla åt fötterna faktiskt) stod ute på balkongen inatt och tydligen har det regnat. Lite typiskt min tur? Tror det..

Finns inte mycket som skulle få ner humöret idag dock. Om 1 vecka åker jag till Barcelona, innan dess ska jag säga upp mig från jobbet, i skrivande stund har jag 2 fredagar och 3 lördagar kvar innan hemfärd och om exakt 3 veckor börjar jag nog vid den här tiden göra mig klar med det sista innan jag åker till flygplatsen :) 

Den här tiden på ön har gått för fort, även om det känns som att tiden ibland står still. Kommer sakna alla jag lärt känna här så otroligt, hoppas alla räknar med att bjussa på sängplats lite då och då :D



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag saknar oss och vår tid på Malta, men nu börjar nya äventyr! Du vet att du alltid har någonstans att sova om du är på besök i söder. :)

PUSS

2010-09-23 @ 19:03:02
Postat av: Faster

Medelhavsländerna är ju inte kända för att hasta över sina strejker, så du kanske ska tänka två gånger. Så du inte förlorar en massa pengar.

Barcelona står ju kvar.

Kul att se dig hemma ett tag.

Kram

2010-09-23 @ 19:05:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0