Utlovat

Förlåt att gårdagens uppdateringar uteblev men internet var ett helvette innan jobbet och sedan fick jag gå hem tidigt med migrän. Bättre idag dock så det är snart dags att bege sig mot jobbet igen.. Skrev för övrigt in mig på nytt gym igår och idag är träningsvärken ett faktum, dags att bli seriös igen.. Och så unnade jag mig lite vardagslyx igår också :) Visar sen! Slänger upp lite bilder från familjens vistelse här på ön:


Edwins första kontakt med havet
Pappsen håller koll på de svenska nyheterna vid frukostbordet
Andra dagen på stranden, Edwin doppade fötterna :P
Sötaste bus
Kanske goast när han sover :)
På eftermiddagen åkte vi till Mdina, där lektes det en hel del :)
Efter denna åktur snackade Edwin om "lilla bilen" resten av resan :D
Mosters gull!
Godaste pizzan på ön :)
Försökte ta ett fint far-dotter-kort men det brukar gå sådär med pappa :)
Guidad båttur i hamnarna
Jag och bästa pappsen :)
Nya åkattraktioner :)
Dyk med pappsen på lördagen medan Edwin och syrran vad på badland
Syrran och pappsen
Gulligaste gullet!!

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder men de andra dagarna hände det inte så mycket annat, vi badade och syrran fixade fötterna och så jobbade ju jag en hel del. De hade nog en bra vecka, även om syrran har lite svårt för värmen :) Pappa ville ju vara kvar och ibland så förstår jag honom, även om jag just nu bara vill hem till Sverige, alla nära och kära och lite mer humana temperaturer :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0