Unemployed

Så hade man sagt upp sig, mycket lättare än jag trodde. Chefen hade inte så mycket att säga om saken, bara att det var trist att jag ska lämna ön, "hoppas du har haft det bra hos oss" osv osv. Så, nu är det bara 17 dygn kvar. Om 17 dygn rätt så exakt kommer jag nog befinna mig i Snöån, för min första natts sömn i Sverige. Sötaste, bästaste Emelie kommer och hämtar mig på Skavsta, sen blir det morgonbussen ut till Fredriksberg vad det verkar. För var dag som går längtar jag mer och mer, snart så!

Var för övrigt till gymmet innan jobbet idag. Förstår inte att det ska vara så svårt att ta sig dit när jag vet att jag trivs så bra när jag väl är där :P Blir samma upplägg imorgon med, men förhoppningsvis hinner jag träffa Åsa också. Sushi-lunch kanske? Håll tummarna för att jag fått in lönen, denna donna börjar bli fattigare än fan själv. 

Usch, borde verkligen sova. Ska göra ett tappert försök. Kram på er!

PS. Tycker min mamma är sötast.
Hon har tagit efter mitt "Pussar och kramar i massor". DS.

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

hej,Vad görs en dag som denna då? :),Laters kram

2010-09-28 @ 12:17:29
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan! Jag flyttar till Malta på söndag och tänkte om några veckor börja söka jobb. Gissar på att du jobbat på spelbolag, hur söker man? Vet du om de söker personal?



Kram Johanna

2010-09-29 @ 20:27:09
URL: http://alltommalta.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0