Teknigast i världen!

Camilla har fixat internet i lägenheten igen! Kan vara stoltast!! Men, smakar det så kostar det tydligen. På Malta är det nämligen så att antalet GB (om jag nu skriver rätt enhet var inte riktigt säkert..) man får använda upp per månad är begränsat till hur mycket man betalar. Tydligen så har jag och Hanna i kombination med pappas nyhets-tittande använt upp 30 GB (eller vad det nu var) på 10 dagar, något som jag och Ida inte ens lyckades göra per månad :) Så, nu har jag köpt till 5GB som ska användas klokt, de kostade nämligen €3,49 styck!! Ska dock blogga en hel del under kvällen, abstinensen är ett faktum! Först blir det dock rostad macka med banan och flingor och mjölk till kvällsmat. 

Jag och Hanna under torsdagens helt kolossala oväder!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0