Spontant

Efter bion igår så blev det inte bara en drink, det blev många. Det blev helt enkelt en fullfjädrad utgång som slutade med förhållande-drama och så nära ett krokbråk man kan komma utan att faktiskt slåss. Men i övrigt mycket, mycket trevlig kväll! Filmen var galet bra, är helt inne på att införskaffa ett par skinnbraxor. Pappa skulle ju bli glad i alla fall, "Kläder av läder och whisky i blodet" som han brukar säga :) 

Fråga mig inte vad jag gör uppe.. Vi kom hem vid 3-4 någon gång, jag vaknade när Hanna gick till jobbet kvart över åtta och sedan dess har jag inte lyckats somna om igen :P Bjuder på bilderna från igår, sedan blir det nog en film eller något för att locka fram sömnen. Grillning ikväll så om jag ska orka med måste jag nog faktiskt nana lite..


Trodde för 2 min att vi skulle bli helt själva i salongen,
ber om ursäkt till de andra 3 besökarna för eventuellt oväsen..
Säger bara; Se den!!
3 shotsbrickor = 36 shots = ILLA!
Mark har semester från jobbet, syns eller?
Att man kan ha så roligt!! Galen människa det där :)

Nu, film och lite sömn!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0