Sjukfrånvaro

Ursäkta min frånvaro men gissa vem som är hemma sjuk, igen? Det här landet är nog inte bra för min hälsa :P Feber hela dagen igår och idag, är öm i hela kroppen och har sovit nästan oavbrutet sen klockan tre igår.. Imorgon ska jag till farbror doktorn får se vad han säger, kanske ska orka ta mig till jobbet också om jag känner mig bättre..

Idag blev det i alla fall 100% klart med Barcelona, jag har bokat flyget och kollat lite boenden. Hanna kunde dock inte bli med, så jag åker solo än så länge. Mamma blev helt plötsligt sugen på att åka med så jag håller tummarna för att hon hittar ett flyg som passar, mamma-Camilla-helg var det längesen vi hade :)

Nu ska jag försöka få i mig en majskolv och sedan kolla lite Gossip Girl, kanske ta mig iväg till affären för att köpa något vettigt att äta innan kvällen också.. Kram på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0