Sådär ja

Nu börjar det ordna upp sig, men jag är fortfarande galet trött. Blir nog (förhoppningsvis) lugn lördagskväll.. I alla fall, gårdagen var hur bra som helst! Vi var ett roligt gäng här hos oss och förfestade tills klockan var runt halv ett, sedan bar det av mot PV med ett snabbt fotostopp på vägen:




PV var PV som vanligt men riktigt roligt. Hade varken glasögon eller linser på så kan inte riktigt säga så mycket om "materialet" som Angelina skulle sagt, men många trevliga ansikten som jag inte sett på länge i alla fall! Gick på nya ställen där jag inte varit tidigare, dansade lite salsa (med betoning på lite) och träffade massor med nytt folk! 2 fredagar kvar innan hemfärd, och måndag blir det 100% klart om Barcelona hinns med eller inte! Vill, jag vill, jag vill, jag vill åka dit!!

Nu ska jag ta tag i min dag, dra mig ner på stan så småningom och vidare till gymmet till slut :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0