Lilla bilen

Är nog bara att konstatera att uppdateringarna kommer bli få och korta denna vecka. Är galet trött efter en dag på stranden, bussfärder, eftermiddag i Mdina och en film hemma i sängen med Edwin. Hur föräldrar orkar med småbarn det vet jag då inte riktigt.. Men söt är han :) Badkruka utan dess like och så fruktansvärt trotsig, men med lite förhandlingar så går det mesta bra. Nu är han dock så trött att det är omöjligt att få honom att ens borsta tänderna som annars går så bra..

Jaja, några år kvar tills det blir några barn hos denna Ekehovare i alla fall, räcker bra att låna någon gång ibland :) Imorgon blir det stranden och kanske ett besök i Valletta, eller kanske en sväng på stan och fiskmiddag någonstans? Det visar sig.. Tar i alla fall en massa bilder som jag ska visa någon dag när jag har ork :) 

För övrigt så fick jag besked att jag kommit in på en kurs jag sökte till långt efter sista ansökningsdag (någon som är förvånad av att jag är sent ute?) - Företagsredovisning, mer än bara debet och kredit. Kanske inte låter så intressant men det är sådant jag kommer ha nytta av och det kan dessutom vara bra att friska upp minnet innan det är dags att ta tag i studierna på riktigt, när nu det blir.. 

Nej, dags att krypa in under täcket, kolla på John & Kate + 8 och sova som ett litet barn förhoppningsvis..

Kommentarer
Postat av: mamsen

vadå rubriken "lilla bilen" ???

2010-09-03 @ 11:33:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0