Jag vill HEEEEEM!

Okej, jag har precis upplevt vad som fick bägaren att rinna över. Seriöst så funderar jag på att lämna landet omgående. Världens. Största. KACKERLACKA. I mitt badrum!! Jag har inte sett en kackerlacka i denna lägenhet sen jag flyttade hit (förutom den vi hittade första dagen och en död under vasken :P)!! Jag hatar de där små odjuren, så äckliga och galet snabba och bara vidriga! Lycka till att sova inatt Camilla. Har inte vågat gå på toaletten så jag är kissnödig utan dess like, instängd på mitt rum med fläkten på högsta effekt och jag är ändå alldeles för varm för att sova. Imorgon ska denna lägenhet saneras, och inte på små vis heller! Nu jävlar!!

Du. Ska. !

(Vad tycks om mitt nya sätt att vara öertydligt. Jävligt. Effektivt. Eller?)

Kommentarer
Postat av: Steinane

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-29 @ 18:15:55
URL: http://steinane.blognext.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0