Gourmet-helg

Bästa grabbarna, jävlar vad de skämde bort oss igår! Jag, angelina, Åsa och Frida hade fått instruktioner om att vara i Poolhuset senast 21.30. Dick, Bante, Mattias och Emi hade lagat helstekt piladelphia-fylld fläskfilé, klyftpotatis, jätte god sallad och sås så klart. Allt var klart att serveras när vi kom dit, och jistanes så gott det var! Åt för två som vanligt, men fan om det serveras sådan mat är det lika bra att passa på :)

Är snart påväg till jobbet, inte supertaggad direkt.. Håller alla tummar och tår för att den här dagen bara ska flyga förbi! Blir gymmet direkt efter jobbet, sen är det jag som står för de kulinariska upplevelserna. Ska göra amerikanska pannkakor och hålla grabbarna sällskap under valvakan tydligen :P Lite roligt att hälften av dem är mer anti Sverige än Gud vet vad, men när det gäller valet är de alla fruktansvärt insatta. Och jag? Ingen koll alls som vanligt.. Måste ta tag i det här och bilda mig lite politiska åsikter :D Nej, nu måste jag slänga i mig lite frukost! 

Kram på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0