Gick ju sådär..

Tvätten ligger i maskinen, alla kläder från golvet är antingen i tvättkorgen eller där de ska vara i garderoben, golvet ska städas och disken diskas och sedan kan jag tycka att dagens sanering är klar :) Då har jag gjort mig förjänt av lite lyx, vad nu det skulle kunna bestå av en dag som denna? Plånboken är tom, motivation i botten och ja, halsen dödar mig sakta men säkert. Ska dock ta mig iväg till gymmet innan jobbet, nu orkar jag inte med mig själ längre snart.. Ska dessutom ta andra ordentliga klivet mot min hemfärd idag, dags att tala om för chefen att jag ska lämna landet! Nervös? Liite kanske :P 

Angående min rubrik. Skulle skicka in ansökan till studera.nu igår och inser att den utbildningen jag sökt alla terminer sedan jag tog studenten, inte går att söka till vårterminen. Hur fan går det till? Nog för att jag fortfarande hoppas att mina förstahandsplaner ska gå igenom, men om det inte går och jag måste göra något annat i vinter så stod plugga högst upp på listan. Hur ska jag göra nu då?!
Lidingöloppet var nu i helgen som gick förresten, GRATTIS till Petra!
Fattar inte att de redan är ett år sedan vi.. hmprf.. sprang :)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej !

se till att lämna kvar odjuren där de hör hemma alltså PÅ MALTA - de förökar sig galet mycket så det blir första natten i frysboxen för all packning när du kommer hem. Fast du slipper sova där ... första natten ...

Pussar o kramar i massor

Mums

2010-09-27 @ 17:34:27

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0