Don't cry for me Barceloooona

Okej, jag är ju lite av en virrpanna måste jag säga. Har varit på så jävla rolig kväll med Hanna, Brigette och Katie med sushi, lite vin och massa skitsnack. Jag har inte fått in lönen på kontot än så Katie lånade till middagen och Hanna lovade att låna till Barcelona-resan. Får skjuts hem av Bridge och kommer på att vi glömde ta ut pengarna. Okej, ingen fara. Hanna och Bridge åker vidare till festligheter och Hanna ska fixa pengarna på vägen hem, vilket faktiskt kan sluta med att hon kommer hem utan pengarna :P 

I alla fall, checkar in via Internet och kommer samtidigt på att jag inte har skrivit ut mitt boardingpass. Bra gjort Camilla. Fixar så att killarna som har nattskiftet på jobbet skriver ut det åt mig, vilket innebär att jag imorgon måste ta taxin förbi jobbet innan vi åker ut till flygplatsen. Typiskt. Nu ligger jag i alla fall i sängen och försöker sova, har dock inte packat väskan, inte ens funderat vad jag ska ha på mig, inte bokat något boende och vet ni vad? Det gör ingenting för fy fan så mycket mer spännande det blir när inte allt är bestämt i förväg :)

Nu måste jag dock försöka sova, fjärilar i magen är på sin plats!
Bilder och massa uppdateringar på lördag när jag kommer tillbaka!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0